نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

شوک به استقلال: کارت قرمز درسوپرجام، محرومیت از دربی!

  • کد خبر: ۱۳۲۵۰۲
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
شوک به استقلال: کارت قرمز درسوپرجام، محرومیت از دربی!
طبق قوانینی که درسال‌های گذشته به اجراء گذاشته شده چنانچه بازیکنی در سوپر جام کارت قرمز بگیرد، بازی بعدی تیم خود را از دست خواهد داد. استقلال بعد از سوپرجام با پرسپولیس بازی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نگاه‌ها به دستان بیژن حیدری، داور بازی استقلال و نساجی است. داوری که اگر به یکی از بازیکنان دو تیم کارت قرمز بدهد، بازیکن اخراجی از حضور در بازی بعدی تیمش محروم می‌شود.

برای نساجی محرومیت بازیکنانش درصورت دریافت کارت قرمز در بازی بعد لیگ برتر چندان اهمیتی ندارد، اما برای استقلال ماجرا فرق می‌کند.  

چنانچه بازیکنی از استقلال کارت قرمز دریافت کند، در بازی با پرسپولیس محروم خواهد بود.

استقلالی‌ها به این قانون که درسال‌های گذشته اعمال شده اعتراض کرده‌اند، اما این اعتراض فایده‌ای ندارد.

سال گذشته در جریان دیدار پرسپولیس و فولاد در سوپرجام که با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، حمید مطهری، سرمربی فعلی نساجی که آن زمان مربی سرخ‌پوشان پایتخت بود از زمین اخراج شد و در دیدار بعدی تیمش نتوانست روی نیمکت بنشیند.

 مهدی شیری، مدافع سابق پرسپولیس نیز پس از اخراج در سوپرجام با وجود انتقال به فولاد، یک جلسه محرومیت خود را پشت سرگذاشت. مانند مهدی هاشمی نسب، مربی تیم اهوازی که او هم پس از دریافت کارت قرمز در سوپرجام در دیدار بعدی تیمش روی سکو‌ها نشست.

حالا نیز این قانون برای استقلال و نساجی اجراء خواهد شد وآبی‌ها که با پرسپولیس بازی دارند باید حواس‌شان را جمع کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->